بررسی تاثیر اضطراب بر عملکرد دانش آموزان دوره متوسطه در زمان آزمون

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
مقدمه:
اضطراب اغلب از زمان کودکی و طفولیت شروع می‌شود. بنابراین تشخیص علائم زود هنگام این اختلالات از اهمیت خاص کلینیکی برخوردار است. مطالعات در این زمینه روی دو قلوهایی که پدر و مادر مضطرب داشتند شروع شده و ثابت شده است که اختلالات اضطرابی به شدت در فرزندان دوقلوی والدین مضطرب، حتی آنانکه در محیطهای مختلف بزرگ شده‌اند، بیشتر است. در این زمینه ژنهای مخصوصی که واسطه‌های شیمیایی مجزایی را تولید می‌کنند شناخته شده است
واژه هاي كليدي: اضطراب Anxiety، دانش آموزان Students، اضطراب چهار سیستمی  FSAQ

فهرست مطالب:
پیشگفتار
مقد مه
فصل اول: کلیات تحقیق
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف های کلی تحقیق
هدف های جزئی تحقیق
فرضیه ها
متغییر های تحقیق
تعاریف عملیاتی متغییر ها
اضطراب
تعریف واژه ها
اضطراب: anxiety
تعریف نظری
درون گرایی: Introversion
برون گرایی: (Extraversion)
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
سنجش و ارزیابی اختلال‌های اضطرابی
موانع موجود در پیشگیری از اضطراب
علل و موانع موجود
پژوهش در حوزه‌ی پیشگیری از اضطراب
مداخلات پیشگیرانه موثر
فصل سوم: روش انجام تحقیق
مواد و روشها
نوع پژوهش
روش اجرای طرح
جامعه آماری
ابزار گردآوری داده ها
پایایی آزمون
نمونه آماری و نحوه گزینش آن
روش نمره گذاری
فهرست منابع 
منابع فارسی
منابع لاتین

دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 3462 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 30

حجم فایل:186 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی


  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب فایل word و قابل ویرایش