|
فهرست مطالب
|
|
صفحه
|
|
عنوان
|
ت
|
چکیده ............................................................................................................................................................................
|
ث
|
فهرست مطالب ................................................................................................................................................................
|
ز
|
فهرست اشکال
................................................................................................................................................................
|
س
|
فهرست جداول
................................................................................................................................................................
|
فصل اول- کلیات پژوهش
|
2
|
1-1- مقدمه
........................................................................................................................................................................
|
2
|
1-2- بیان مسأله .................................................................................................................................................................
|
4
|
1-3- ضرورت و اهمیت تحقیق
............................................................................................................................................
|
6
|
1-4- سؤال تحقیق
..............................................................................................................................................................
|
6
|
1-5- اهداف تحقیق
............................................................................................................................................................
|
6
|
1-6- فرضیههای تحقیق .......................................................................................................................................................
|
7
|
1-7-مدل مفهومی
تحقیق.....................................................................................................................................................
|
8
|
1-8- روش تحقیق
.............................................................................................................................................................
|
8
|
1-9-قلمرو
تحقیق...............................................................................................................................................................
|
8
|
1-9-1- قلمرو مکانی
.......................................................................................................................................................
|
8
|
1-9-2- قلمرو زمانی
.......................................................................................................................................................
|
8
|
1-9-3-قلمرو
موضوعی.....................................................................................................................................................
|
9
|
1-10- تعریف واژگان کلیدی
............................................................................................................................................
|
11
|
1-11-خلاصه
فصل..............................................................................................................................................................
|
فصل دوم- مرور ادبیات پژوهش
|
13
|
2-1- مقدمه ........................................................................................................................................................................
|
14
|
2-2- مدل پذیرش
تکنولوژی................................................................................................................................................
|
18
|
2-3- اعتماد
.......................................................................................................................................................................
|
19
|
2-4-عوامل
خارجی.............................................................................................................................................................
|
19
|
2-4-1-تجربیات و
ویژگی های
مشتری.............................................................................................................................
|
20
|
2-4-2- رضایتمندی
........................................................................................................................................................
|
21
|
2-5- صنعت بانکداری
.......................................................................................................................................................
|
21
|
2-5-1-بانک و
بانکداری در گذر
زمان............................................................................................................................
|
22
|
2-5-2- کانالهاي ارائه خدمات بانکها
..............................................................................................................................
|
23
|
2-6- بانکداری الکترونیکی
..............................................................................................................................................
|
24
|
2-6-1- خدمات
بانکداری
الکترونیکی.............................................................................................................................
|
24
|
2-6-2-مزایای
بانکداری
الکترونیک..............................................................................................................................
|
26
|
2-6-3-مقايسه بانکداري سنتي با
بانکداري
الکترونيکي...................................................................................................
|
27
|
2-6-4-مشكلات و موانع گسترش
بانکداري الكترونيكي در
ايران...................................................................................
|
27
|
2-6-4-1- جنبه
داخلي...................................................................................................................................................
|
27
|
2-6-4-1-1-مشكلات مربوط به
زيرساختهاي اساسي......................................................................................................
|
28
|
2-6-4-1-2- كمبود سرمايههاي
انساني مناسب براي پيشبرد بانکداري الکترونيکي در ايران............................................
|
30
|
2-6-4-1-3- موانع فرهنگي و
اجتماعي و آموزشي در گسترش بانكداري
الكترونيكي...................................................
|
31
|
2-6-4-2-جنبه
هاي
خارجي.........................................................................................................................................
|
31
|
2-7- بانکداری اینترنتی
....................................................................................................................................................
|
34
|
2-7-1- انواع
بانکداری
اینترنتی........................................................................................................................................
|
35
|
2-7-2- ضرورت
توسعه بانکداري
اینترنتی.........................................................................................................................
|
36
|
2-7-3-تاريخچه
بانكداري
اينترنتي..................................................................................................................................
|
38
|
2-7-4-بانکداری
اینترنتی در ایران
..................................................................................................................................
|
39
|
2-7-5-محدودیت
های بانکداری
اینترنتی.......................................................................................................................
|
40
|
2-8- تاریخچه
و معرفی
بانک پارسیان
..............................................................................................................................
|
40
|
2-8-1- اهداف
...........................................................................................................................................................
|
40
|
2-8-2- مدت زمان
.......................................................................................................................................................
|
41
|
2-8-3- سرمایه بانک
.......................................................................................................................................................
|
41
|
2-8-4-خط مشي
بانک.....................................................................................................................................................
|
41
|
2-8-4-1-چشم
انداز.......................................................................................................................................................
|
41
|
2-8-4-2-ماموریت
.........................................................................................................................................................
|
42
|
2-8-4-3-ارزش
های
سازمانی..........................................................................................................................................
|
43
|
2-8-4-4-اصول
رفتار حرفه ای
کارکنان............................................................................................................................
|
43
|
2-8-4-4-1-مسئولیت پذیری، شفاف
سازی و انطباق با اصول رفتار حرفه ای.....................................................................
|
43
|
2-8-4-4-2- ایجاد و حفظ احترام
متقابل در محیط کار بین تمامی کارکنان و برخورد با مشتریان........................................
|
43
|
2-8-4-4-3- حفاظت اطلاعات شخصی
مشتری و اطلاعات
بانک.....................................................................................
|
44
|
2-8-4-4-4- قبول هدایا ، پیشنهاد
تفریح و سایر موارد (انتفاع شخصی)..............................................................................
|
44
|
2-8-4-4-5- استفاده از منابع بانک
طبق
ضوابط...............................................................................................................
|
44
|
2-8-4-4-6-تراکنش
های
مالی........................................................................................................................................
|
44
|
2-8-4-4-7-تطابق با قوانین،
دستورالعملها و سیاستهای
بانک............................................................................................
|
45
|
2-8-4-4-8-پرهیز
از تضاد
منافع......................................................................................................................................
|
45
|
2-8-4-4-9-جلوگیری از پولشوئی و یا
تقلب...................................................................................................................
|
45
|
2-8-4-4-10- تلاش برای درک مفاهیم
این اصول..........................................................................................................
|
46
|
2-9- مروری بر پیشینه
تحقیقات انجام شده
.......................................................................................................................
|
46
|
2-9-1- پژوهشهای
خارجي..........................................................................................................................................
|
49
|
2-9-2- پژوهشهای
داخلي..........................................................................................................................................
|
55
|
2-10- جمع بندی تحقیقات
پیشین ...................................................................................................................................
|
59
|
2-11- خلاصه فصل
.........................................................................................................................................................
|
|
فصل سوم- روش شناسی پژوهش
|
61
|
3-1- مقدمه
.....................................................................................................................................................................
|
61
|
3-2- روش
تحقیق
............................................................................................................................................................
|
63
|
3-3- جامعه و
نمونۀ آماری
...............................................................................................................................................
|
64
|
3-4- روش نمونهگیری
و تعیین حجم نمونه
.........................................................................................................................
|
66
|
3-5- تعریف عملیاتی متغیر های
تحقیق..............................................................................................................................
|
66
|
3-5-1-متغیر
مستقل............................................................................................................................................................
|
67
|
3-5-2-متغییر
وابسته.............................................................................................................................................................
|
67
|
3-6- فرضیهها و
مدل مفهومی تحقیق
................................................................................................................................
|
69
|
3-7-روش
ها و
ابزار جمع آوری
اطلاعات............................................................................................................................
|
70
|
3-8-ابزار
سنجش
تحقیق...................................................................................................................................................
|
70
|
3-8-1-پرسش
نامه...........................................................................................................................................................
|
71
|
3-9-روایی
و پایایی
پرسشنامه
تحقیق.....................................................................................................................................
|
71
|
3-9-1- روایی پرسشنامۀ پژوهش
....................................................................................................................................
|
72
|
3-9-2- پایایی پرسشنامۀ پژوهش
....................................................................................................................................
|
73
|
3-10-
روش آزمون فرضیه
ها...........................................................................................................................................
|
74
|
3-11- خلاصه
فصل ...........................................................................................................................................................
|
|
فصل چهارم تجزیه
و تحلیل دادهها
|
76
|
4-1- مقدمه ....................................................................................................................................................................
|
76
|
4-2-
ویژگیهای
جمعیت شناختی پاسخدهندگان و جامعه آماری
.......................................................................................
|
77
|
4-2-1- توزیع
فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت
........................................................................................................
|
78
|
4-2-2- توزیع
فراوانی پاسخگویان بر حسب سن
.............................................................................................................
|
79
|
4-2-3- توزیع
فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل
..............................................................................................
|
80
|
4-2-4- توزیع
فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات
...........................................................................................
|
81
|
4-2-5- توزیع
فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ماهیانه
..............................................................................................
|
82
|
4-3- تحلیل
استنباطی دادهها
..............................................................................................................................................
|
82
|
4-3-1- آزمون
همبستگی
فرضیه ها
................................................................................................................................
|
82
|
4-3-1-1- همبستگی بین پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی و عوامل خارجی
..........................................................
|
83
|
4-3-1-2- همبستگی بین پذیرش
استفاده از بانکداری اینترنتی و سهولت درک شده
.....................................................
|
84
|
4-3-1-3- همبستگی بین پذیرش
استفاده از بانکداری اینترنتی و سودمندی درک شده
.................................................
|
86
|
4-3-1-4- همبستگی بین پذیرش استفاده از بانکداری اینترنتی و اعتماد
......................................................................
|
87
|
4-3-1-5-همبستگی بین عوامل خارجی بر پذیرش
بانکداری اینترنتی..............................................................................
|
88
|
4-3-2- آزمون رتبه
بندی فریدمن
.................................................................................................................................
|
89
|
4-3-2-1- نتیجه آزمون معنی داري فریدمن براي
اولویت بندي عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی........................
|
90
|
4-4-
نتایج
..........................................................................................................................................................................
|
91
|
4-5- خلاصه
فصل .............................................................................................................................................................
|
|
فصل پنجم: یافتهها،
نتیجهگیری و پیشنهادات
|
93
|
5-1- مقدمه .......................................................................................................................................................................
|
93
|
5-2- مروری
مختصر بر روند پژوهش ..................................................................................................................................
|
95
|
5-3- یافتهها ......................................................................................................................................................................
|
96
|
5-4- نتیجهگیری
...............................................................................................................................................................
|
97
|
5-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده
...............................................................................................................................
|
98
|
5-6- محدودیتهای
پژوهش
.............................................................................................................................................
|
99
|
5-7-خلاصه
فصل...............................................................................................................................................................
|
|
فهرست منابع و
مأخذ
|
102
|
منابع
فارسی ........................................................................................................................................................................
|
108
|
منابع
لاتین ..........................................................................................................................................................................
|
112
|
ضمائم و پیوستها
.............................................................................................................................................................
|