چگونه توانستم خط نوشتاری مهدیه را بهبود بخشم؟

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده:
اینجانب ،.............. ( لیسانس آموزش ابتدایی و .............. سابقه خدمت ) آموزگار پایه ی چهارم در اوایل سال تحصیلی با دیدن مشق و املای  " مهدیه "  متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم. با شواهدی که من از این مشکل مهدیه داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن،  فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.


فهرست مطالب:
چکیده   
واژه های کلیدی  
مقدمه   
شرایط موثر بر بدخطی دانش اموزان
ادبیات و پیشینه ی تحقیق   
آموزش درست نویسی 
گردآوری اطلاعات( شواهد 1 )  
تجزیه و تحلیل داده ها   
ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز   
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن   
گردآوری اطلاعات(شواهد دو)   
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن   
پیشنهادات   
منابع:   


دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2532 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:117 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش می باشد