تحقیق چگونه توانستم درس املا را در دانش اموزان تقویت کنم ؟

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده:
مقطع ابتدايي زير بناي مقاطع ديگر تحصيلي مي باشد و در مقطع ابتدايي نيز پايه اول اساس پايه هاي ديگر مي باشد و هر چقدر دانش آموزان در اين پايه بهتر آموزش ببينند در پايه هاي ديگر راحت تر هستند و بالعكس ؛ در پايه اول دو درس رياضي و فارسي ( قرائت فارسي و املاي فارسي ) كليدي هستند و بيشترين ساعات به اين دو درس اختصاص مي يابد و از بين دو درس ذكر شده درس فارسي از اهميت دو چنداني برخوردار مي باشد. طوري كه بدون يادگيري درس فارسي , يادگيري دروس ديگر تقريباً غير ممكن مي باشد.

فهرست مطالب:

توصيف وضعيت موجود   
گردآوری اطلاعات  (شواهد 1)   
تجزيه و تحليل اطلاعات   
خلاصه يافته هاي اوليه    
اصول و مباني املا   
املا و انواع آن   
روش تدريس املا   
نكات برجسته روش آموزش املاي فارسي :   
گام اول , انتخاب متن :   
گام دوم   
گام سوم   
گام چهارم   
راههاي پيشنهادي براي تقويت املايي دانش آموزان ضعيف    
چگونگي اجراي راه جديد   
گرد آوري اطلاعات ( شواهد 2 )   
نتيجه گيري   
منابع و ماخذ   


دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2851 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:119 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word وقابل ویرایش