تحقیق چگونه توانستم کلاس درس علوم تجربی را برای فراگیرانم شاد و جذاب نمایم؟

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
چکیده :
کلاس‌های درس در یک دسته‌بندی کلی یا شاداب، جذاب و مخاطب‌پذیرند یا کسل‌کننده، خمود و مخاطب گریز یا معمولی و عادی. کلاس درسی که در آن به مؤلفه‌های جذابیت توجه نمی‌شود با گذشت زمان ممکن است کم‌کم سستی و کسل‌کنندگی در آن به چشم آید که گسست ارتباط بین دبیر و دانش‌آموز از روشن‌‌ترین پیامدهای ناگوار آن خواهد بود و نتایج آموزش را عقیم و بی‌اثر می‌سازد. سؤال اصلی و اساسی این است که چگونه می‌توان کلاس درس را جذاب، دلپذیر و خوشایند کرد تا نه فقط مقررات آموزشی، بلکه اشتیاق فراگیران برای یادگیری و حس کنجکاوی وحقیقت‌جویی آنان عمده‌ترین عامل حضورشان در کلاس باشد و رعایت انضباط و مقررات و آداب آموزشی را برای بهر‌ه‌برداری بیشتر از کلاس باعث شود؟


فهرست:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله:
توصیف وضعیت موجود
تعریف واژگان
چگونه
می توانم:
کلاس
نشاط
گردآوری شواهد 1 :
یافته های علمی
شادی چیست؟
شادی در فرهنگ ایران باستان:
شادی لازمه ی حیات اجتماعی:
رمز و راز شاد زیستن چيست :
اهمیت تقویت نشاط و امید به زندگی در مدرسه:
پیشینه های تحقیق :
تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :
شیوه های اجراء:
 شواهد 2:
 پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی:
پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی :
تعریف واژگان
چگونه
می توانم:
کلاس
نشاط
گردآوری شواهد 1 :
یافته های علمی
شادی چیست؟
شادی در فرهنگ ایران باستان:
شادی لازمه ی حیات اجتماعی:
رمز و راز شاد زیستن چيست :
اهمیت تقویت نشاط و امید به زندگی در مدرسه:
پیشینه های تحقیق :
تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :
شیوه های اجراء:
 شواهد 2:
 پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی:
پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی :
توصیه ها
منابع :

دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2900 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:278 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word وقابل ویرایش