فعالیت اصلی آموزش ارائه اطلاعات باشد.
اطلاعات به جز نزد مدرس جای دیگری در دسترس نیست.
اطلاعات فقط برای یاد داری کوتاه مدت مورد توجه باشند.
اشتیاق شدیدی از سوی یادگیرندگان به موضوع وجود دارد.
مقدمه ای برای آغاز فعالیت یادگیری عرضه شود و فعالیت اصلی با روش دیگری دنبال گردد.
فهرست مطالب:
روش سخنرانی
کاربرد روش سخنرانی زمانی مفید است که :
کاربرد روش سخنرانی در موارد برشمرده در زیر مناسب نیست:
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش پانل
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش جدل / مناظره
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش نمایش
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش بازدید میدانی/ اردو
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش مطالعه موردی
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش گروه های کوچک
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش گروه بحث
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش بارش مغزی/ طوفان فکری
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش ایفای نقش
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش بازی های شبیه سازی
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
روش مشق و تمرین
نقش مدرس
نقش یادگیرنده
راهنمای انتخاب روش های تدریس