تحقیق جنبه هاي اخلاقي نام و نشان تجاري در افزايش اعتبار شركت در اجتماع

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
نام و نشان بوسيله عملكرد اقتصادي در دوره‌هاي مالي تعريف و ارزيابي مي‌شود. امروزه علاقه به تحقيق در زمينه اخلاقيات بازاريابي و مسائل اجتماعي و قدرت اجتماع در حال رشد است و نام‌هاي تجاري در خيلي از جنبه‌هاي زندگي انسان مرسوم هستند. نام‌هاي تجاري در سبك زندگي و فرهنگ تاثير داشته و حتي معرف آن هستند نام‌هاي تجاري در حال نفوذ به زندگي شخصي افراد هستند و ممكن است ارزشها، اعتقادات، سياستها و حتي روح افراد را تحت تاثير قرار دهند.ايجاد نام و نشان تجاري فراتر از زمينه بازاريابي و تبليغات رفته است و به همان اندازه كه ساختاري اقتصادي دارد ساختاري اجتماعي نيز دارد. تبليغات يك عامل نمايان بازاريابي است اما نام و نشان، مركز ارتباطات بازاريابي است و اغلب چالشها در تبليغات از استراتژي نام و نشان نشأت مي‌گيرد.


فهرست مطالب:
چكيده
مقدمه
ايجاد نام و نشان تجاري اخلاقي
اهداف سئوال برانگيز نام سازي
غالب شدن در بازار
افزايش وفاداري مشتريان
افزايش قدرت نفوذ در موانع
آسيب پذيري نام و نشان تجاري
تصاوير چندگانه نام و نشان تجاري
نقص در مدل‌هاي مربوط به نام و نشان تجاري
قانون و اخلاقيات
ارزش ويژه نام و نشان
ارتباط بين سازمان و مشتريان
نام سازي و مسئوليت اجتماعي شركت
نام سازي اخلاقي و اعتبارشركت
توجه مشتريان به اخلاقيات نام و نشان
نتيجه گيري

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 701 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 11

حجم فایل:64 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش