تحقیق مبانى اجتماعى بازاريابى

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
واژه بازاريابى نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد. معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است. شرکت‌هاى امروزى با رقابت شديد و فزاينده‌اى روبه‌رو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواست‌هاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند. در محدوده بازار، اين مهارت‌هاى بازاريابى است که شرکت‌هاى حرفه‌اى را از شرکت‌هاى غيرحرفه‌اى تفکيک مى‌کند.


فهرست مطالب:
تعریف بازاریابی
فلسفهٔ مدیریت بازاریابی
تعريف بازاريابى
نياز
مبادله
معامله
بازار
مديريت بازاريابى
فلسفهٔ مديريت بازاريابى
مفهوم توليد
مفهوم کالا
مفهوم فروش
مفهوم بازاريابى
مفهوم بازاريابى اجتماعى
اهداف نظام بازاريابى
به حداکثر رساندن مصرف
به حداکثر رساندن رضايت مشترى
به‌ حداکثر رساندن حق انتخاب
به حداکثر رساندن کيفيت زندگى

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1548 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:242 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش