مقاله مدیر و وظایف آن

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
قسمتی از متن:
مدير كسي است كه اداره افراد يك مؤسسه توليدي ، بازرگانـي يا خدماتي را به عهده داشته و با استفاده از منابع انساني و مادي آن را به نحو مطلوب اداره نمايد و به منظور نيل به اهـداف معين كه از طرف كارفرما يا هيات مديره تعيين شده در واحد تحت سرپرستي خود فعاليت نمايد . وی هم چنین مسئوليت بازدهي و بهره وري بيشتر كاركنان خود را از نظر كميت و كيفيت عهده دار است . به عبارت ديگر « مديريت يعني هماهنگ کردن منابع انساني و مادي براي رسيدن به هدف» . در تعريفي ديگر مديريت به معنای سرپرستي انجام دادن کارها به وسيله و از طريق ديگران بیان شده است


فهرست مطالب:
دیکتاتوری( مديريـت خودکامـــه)
مديريت مهار گسيختــه
مديريت دموكراتيك
مديريت مشارکتی ( جدی و مهربان )
اهــداف مـديريــت
برخورد با آن
منبع:


دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 1307 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:54 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و قابل ویرایش