چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه پرخاشگری والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی به جز مقطع اول دبسیتان شهرستان قزوین است که فرضیه های عنوان شده عبارتند از اینکه بین پرخاشگری والدین و پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد و همین طور بین پرخاشگری دانش آموزان ضعیف و دانش آموزان ممتاز تفاوت وجود دارد و همین بین پرخاشگری مقاطع دوم و چهارو سوم و پنجم تفاوت وجود دارد که جامعه مورد مطالعه عبارتند از دانش آموزان مقطع ابتدایی به جز مقطع اول دبستان است که ۹۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده و جهت سنجش فرضیه ها از روش آماری t متغییر مستقل و ضریب بهم بستگی استفاده گردیده که نتایج بدست آمده حاکی از آن است ،که بین پرخاشگری والدین و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابه معنی داری وجود دارد و همین طور بین پرخاشگری دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی تفاوت وجود ندارد.
فهرست:
حسا
چکیده فصل اول(کلیات تحقیق) مقدمه بیان مسأله اهمیت و ضرورت اهداف تحقیق فرضیه تحقیق فصل دوم(پیشینه و ادبیات تحقیق) مقدمه فصل دوم تعریف خشم علل و ریشه های خشم علل شخصیتی تظاهرات خشم عملکردهای رایج پیرامون خشم علل بروز پرخاشگری والدین و کودکان پرخاشگر تربیت منفی والدین تربیت مثبت والدین راه کارهای مناسب خشم نتیجه گیری عوامل موثر بر پرخاشگری عوامل اجتماعی عصبانیت
احساس گناه بی کفایتی غمزدگی و افسردگی، قربانی بودن احساس در دام بودن مجازات نمادینبي كفايتي غمزدگي و افسردگي، قرباني بودن احساس در دام بودن مجازات نمادين مقررات و انتظارات را مشخص و روشن بيان كنيد چگونه تنبيه كنيد با طفل جر و بحث نكنيد و چانه نزنيد جدي باشيد زياده از حد گوش نكنيد منطقي باشيد روشهاي مجازات تعريف پرخاشگري انواع پرخاشگري علل و انگيزه هاي پرخاشگري كروموزومهاي جنسي و پرخاشگري بلوغ جنسي و پرخاشگري درستي و نادرستي نظريه ناكامي- پرخاشگري نقش رسانه هاي گروهي و فبلمهاي تلويزيوني در آموزش پرخاشگريكنترل پرخاشگري فصل سوم)روش تحقيق(جامعه مورد مطالعه www.collegeprozheh.ir پروژه کالجفهرستعنوان صفحهحجم نمونه روش نمونه گيري ابزار اندازه گيري روش آماري مربوط به زمينه روش تحقيق فصل چهارم)يافته ها و تجزيه و تحليل داده هامقدمه جدول نمرات خام آزمودني ها ازآزمون پرخاشگري معدلي جدول بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين و پيشرفت تحصيلي جدول مقايسه پرخاشگري در بين دانش آموزان دوم و پنجم ابتدايي جدول مقايسه پرخاشگري در بين دانش آموزان سوم و چهارم ابتدايي جدول مقايسه پرخاشگري در بين دانش آموزان ممتاز و ضعيف فصل پنجم)بحث و نتيجه گيري(بحث و نتيجه گيري محدوديت ها پيشنهادات منابع و مآخذ عصبانیت
احساس گناه بی کفایتی غمزدگی و افسردگی، قربانی بودن احساس در دام بودن مجازات نمادین
و …
تعداد مشاهده: 716 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 99
حجم فایل:856 کیلوبایت