پاورپوینت دفاع پایان نامه ارشد

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

پاورپوینت پایان نامه ارشد با موضوع: رابطه الگوهای ارتباطی خانواده مبدا و طرحواره‌های ناسازگار اولیه با ترس از ازدواج دختران بالای 30 سال: نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی.


مقدمه

با وجود پژوهش‌های انجام گرفته در رابطه با افزایش سن ازدواج، تحقیقات انگشت شماری به موضوع ترس از ازدواج که یکی از عوامل موثر بر آن است و در افزایش فشارهای روحی جوانان نقش اساسی دارد؛ پرداخته‌اند. از آنجا که تصمیم برای ازدواج و تشکیل خانواده مهمترین تصمیمی است که در دوران جوانی باید گرفته شود، بررسی عوامل تاثیرگذار بر ترس از ازدواج که مانع این امر است، ضروری به نظر می‌رسد.

بیان مساله

ازدواج یکی از مهم‌ترین رسوم اجتماعی در جهت دستیابی به نیازهای عاطفی، روانی و امنیتی افراد می باشد. هدف اصلی ازدواج ارتباط است. ارتباط موثر و روشن بین اعضای خانواده موجب رشد احساسات و ارزش‌ها می‌شود (عبداللهی و همکاران، 1399). از شایع ترین و مخربترین عواملی که بر ازدواج تأثیرگذار است؛ الگوهای ارتباطی ناکارامد، طرحواره‌ها، باورها، دیدگاه‌ها و انتظارات غیرواقعی از ازدواج است (رستمی و همکاران، 1399).  با توجه به آمار روز افزون مجردان قطعی در کشور، این تحقیق به دنبال پاسخگویی به این سوال مهم است که آیا بین الگوهای ارتباطی خانواده مبدا و طرحواره‌های ناسازگار اولیه با ترس از ازدواج دختران بالای 30 سال گلستانی با درنظر گرفتن نقش واسطه‌ای تمایزیافتگی رابطه معناداری وجود دارد؟

دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1113 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:883 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    حاوی یک فایل پاورپوینت قابل ویرایش، داده های آماری فرضی و جهت نشان دادن روند کار هستند با داده های آماری استان خودتان جایگزین کنید.

  • محتوای فایل دانلودی:
    یک فایل پاورپوینت