فایل های دسته بندی کسب و کار و پول - صفحه 1

پاورپوئینت”بازاریابی درتوییتر با رویکرد قدرتمندترین شبکه اجتماعی برای مدیریت ذهن مخاطبان”

توییتر یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه‌های اجتماعی دنیاست که ماهیت و کاربران خاصی دارد و به عنوان یک بستر تبلیغاتی نیز می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”تحلیل داده هادرکسب وکار،ابزاراستراتژیک مدیران امروزی برای اتخاذتصمیم های حیاتی”

جهان امروز، جهان داده‌ است و ذخیره‌سازی و استفاده بهینه از داده‌ یکی از چالش‌های اصلی سازمان‌ها در یک دهه گذشته بوده است.

قیمت : 120,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت”هوش هیجانی،مدیریت هیجان مشتریان در بازاریابی استراتژیک”

هوش هیجانی نقش بسیار با اهمیتی در شناسایی رویکردهای بازارمحور برای شرکت ها و کسب و کارها دارد، چرا که هیچ استراتژى ای در یک بنگاه تجارى براى همیشه تداوم ندارد.

قیمت : 45,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری محور با رویکرد ایجاد ارزش برای مشتریان هدف:دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مشتری محور شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۸۲ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کس

قیمت : 68,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

مدیریت استراتژیک در شرکت کانن برند مشهورصنعت عکاسی وپیشگام درنوآوری

کمپانی ژاپنی کنن، در سال ۱۹۳۳ تاسیس شد و در دهه ۳۰، خود را به عنوان تولید کننده دوربین های عکاسی معرفی کرد.

قیمت : 78,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک

دانلود پاورپوینت.تحلیل بازاریابی و فروش در شرکت نایک:با نگاهی به تعداد بالای طرفداران و مشتریان کمپانی نایک، می توان مطمئن شد که استراتژی بازاریابی برند نایک عمیق تر از استفاده موفق از استراتژی های بازاریابی کلاسیک و قدیمی ست.

قیمت : 95,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت ،رازموفقیت واستراتژی بازاریابی کوکاکولا،دانشگاه رقابت درجهان

شرکت‌های کمی‌وجود دارند که مانند شرکت کوکاکولا، تک محصولی باشند و تنها با همان یک محصول شناخته شوند. این شرکت از سال ۱۸۸۶ همین نوشیدنی سیاهِ شیرین را می‌فروخته و با همان نیز شناخته شده است. آنها با تبلیغات و آگهی‌های هوشمندانه خود ،جهانی را نسبت به این نوشیدنی تیره رنگ بیدار کردند.

قیمت : 28,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبا

توشیبا از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که در بسیاری از حوزه‌های صنعت،‌ نقش پیش‌گام داشت و با بحران‌های متعددی هم دست‌وپنجه نرم کرد.

قیمت : 38,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

پاورپو ینت،بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکردنوآوری وارزش آفرینی مستمر

شرکت چندملیتی فیلیپس(Philips) یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت ۴٫۰ (Industry 4.0) است. شرکتی که پیدایش انقلاب صنعتی چهارم و تحول دیجیتال در صنایع را باور کرده است و سعی دارد تا در این بازار ارزشمند سهم قابل توجهی را به دست آورد.

قیمت : 35,000 تومان

توضیحات بیشتر دریافت فایل

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8قبلی · بعدی